Kérdezz - felelek

Van már TechLine robotja, és segítségre van szüksége? Szeretné megvásárolni az TechLine robot-t, és további információra van szüksége? Tekintse meg kérdezz-felelek rovatunkat (videós és alatta szöveges formában is), és ha nem találja meg a keresett választ, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Összegyűjtöttük a legtöbb, vásárlókban, használókban felgyülemlett kérdéseket, melyeket kollégáink válaszolnak meg. Mindannyian több éve használnak TECHline robotfűnyírókat kertjeik ápolására. Mellékelve a kérdések, és válaszok idővonala is:

  • 00:11 Hogyan telepíthetem a TECHline robotokat?
  • 00:40 Hová telepítsem a TECHline robot töltőállomását?
  • 01:04 Telepíthetem a TECHline robotot határolóvezeték nélkül?
  • 01:28 Telepíthetem a TECHline robotot egyedül is?
  • 01:46 A kertem megváltozott meg tudom változtatni a határoló rendszert?
  • 02:00 A határoló vezeték beépítése tönkreteheti a füves területet?
  • 02:20 Ha véletlenül elszakad a határoló vezeték, megjavíthatom, vagy ki kell cserélni egy újra?
  • 02:45 Hogyan töltődik fel a robot fűnyíró?
  • 03:03 Működhet-e TECHline robot bármilyen időjárási körülmények között?
  • 03:33 A TECHline robot a nap melyik szakában dolgozhat?
  • 04:00 A TECHline robotfűnyíró képes felismerni és elkerülni az akadályokat?
  • 04:49 Össze kell gyűjteni a levágott füvet?
  • 05:07 A TECHline robotok több területet is képesek kezelni?
  • 05:24 Hogyan kezelhetem a roboton funkcióit, beállításait?
  • 06:01 Lehetséges távolról kezelni a robotot, amikor nem vagyok otthon?
  • 06:18 Mennyi áramot fogyaszt a robotfűnyíró újratöltése?
  • 06:39 Hol tudok TECHline robotot vásárolni?
  • 06:52 Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő robotfűnyírót?
  • 07:26 Milyen rutin karbantartás végezhetek magam a roboton?
  • 07:44 Milyen speciális karbantartást igényel a TECHline robot?
  • 07:58 Hány év garanciát vállal a TECHline robot?
  • 08:26 Mikor hosszabbíthatom meg a jótállásomat?
  • 08:33 A kopó eszközök a garancia részét képezik?

Telepítés

Hogyan telepíthetem a TechLine robotot?

A TechLine robot robotfűnyíró egy előre meghatározott területen dolgozik egy speciális kampókkal rögzített és a föld alá rejtett határolóvezeték segítségével. A vezeték végpontjai a robot töltőállomásához csatlakoznak, amely hálózati tápellátásra van kapcsolva.

A határolóvezeték felszerelése és a kívánt paraméterek beállítása után a TechLine robot önállóan, beavatkozás nélkül vágja a füvet. Programozott munkaintervallum szerint működik, minden nap vagy olyan gyakran nyírja a füvet, ahányszor csak Ön akarja, váltogatva a fűnyírási és a töltési fázisokat

 

Hová telepítsem a TechLine robot töltőállomását?

A töltőállomást a nyírandó terület szélén, a felhasználó számára megfelelő helyre kell felszerelni.

Telepíthetem a TechLine robotot határolóvezeték nélkül?

A TechLine robotok legújabb generációja olyan speciális érzékelőkkel és radarokkal van felszerelve, amelyek lehetővé teszik a fűnyíró számára a munkaterület felismerését és feltérképezését anélkül, hogy határolóhuzalt kellene felszerelnie.

Telepíthetem a TechLine robot-t önállóan?

A robotok használati utasításában talál útmutatót az otthoni szereléshez. A robotot saját maga is telepítheti a mellékelt utasítások követésével. Ha 1000 négyzetméternél nagyobb kerttel rendelkezik, tanácsunk az, hogy forduljon szakemberhez.

A kertem megváltozott. Meg tudom változtatni a határoló rendszert?

Igen, a határoló rendszer az első telepítés után bármikor módosítható.

A határoló vezeték beépítése tönkre teheti a füves felületet?

Nem, ha professzionális telepítőt bíz meg, aki a határolóhuzalt speciális szerszámmal fekteti le a gyep alá, és 36 órán belül visszaállítja a füves felületet a korábbi állapotába, anélkül, hogy a vezeték vagy a fektetés nyoma látható lenne.  Még a sajátkezű vezetékfektetés sem befolyásolja a füves felület minőségét, ha megfelelően végzik el.

Ha véletlenül elszakad a határoló vezeték, megjavíthatom, vagy ki kell cserélni egy újra?

A határoló vezeték probléma nélkül megjavítható. Javasoljuk, hogy válassza le a töltőállomás adójának tápellátását, és javítsa meg a vezetéket a következő módon:

  • távolítsa el a burkolatot a törés mindkét végén;
  • csatlakoztassa a két végét vízálló, hőre zsugorodó szalaggal vagy megfelelő kábekcsatlakozóval.

Működés és jellemzők

Hogyan töltődik fel a robotfűnyíró?

A TechLine robot újratölti magát. Amikor az akkumulátor eléri a minimális feszültséget, a robot jelzi azt és a töltőállomás felé indul.

A TechLine robot bármilyen típusú éghajlaton működhet?

Az TechLine robot-t úgy tervezték, hogy minden időjárási körülmény között működjön. Nagyon alacsony és magas hőmérsékletnek is ellenáll. Esős ​​időben azonban nem tanácsos használni, hogy elkerüljük a gyep károsodását. A TechLine robot esőérzékelővel van felszerelve, amely aktiválásakor eső esetén visszaküldi a robotot a töltőállomásra. Az érzékelő azonban kikapcsolható

A TechLine robot a nap bármely szakában dolgozhat?

A TechLine robot éjjel-nappal is dolgozhat. Mindenesetre tanácsos kerülni az éjszakai nyírást amikor a fű még harmatvizes, mert ez károsíthatja a gyepet.

A TechLine robot képes felismerni és elkerülni az akadályokat?

Annak érdekében, hogy a TechLine robot elkerülje a kertben lévő tárgyakat, pl. virágágyások, fák, bokrok és díszítőelemek, ezeket körbe kell keríteni határoló vezetékkel. Amint a robot egy legalább 10 cm magas tárggyal találkozik, azt enyhén megérinti, majd irányt vált. A TechLine robot nem okoz kárt és nem is sérülhet.

A helyes eljáráshoz olvassa el a használati útmutató munkaterület előkészítéséről szóló részét.

A legújabb generációs robotok innovatív funkciókkal vannak felszerelve, és olyan érzékelőkkel rendelkeznek, amelyek mindenféle tárgyat felismernek és képesek elkerülni azokat. A füvet is érzékelik egy fűérzékelő segítségével. A TechLine robot aktivizálja a vágópengét, és a kert kerületén belül marad, mert képes érzékelni a füves felületet.

Össze kell gyűjteni a levágott füvet?

A TechLine robot robotok mulcsozási funkcióval vannak ellátva, ami azt jelenti, hogy nincs szükség a levágott fű összegyűjtésére. A levágott füvet finomra aprítják, és természetes műtrágyaként újra elosztják a gyepen. Ez dússá teszi a pázsitot, miközben Önnek a levágott fű összegyűjtésével és elszállításával bajlódnia

A TechLine robot több területet is kezelhet?

Igen, a TechLine robotok akár 8 vágási területet is képesek kezelni a kertben. Tekintse meg az egyes robotok műszaki adatait, hogy megtalálja a kertjéhez megfelelő modellt.

Lehetséges távolról kezelni a robotot, amikor nem vagyok otthon?

Igen, a robot kezelhető a ZCS Connect modulon keresztül. Ez a rendszer számos TechLine robot robotmodellbe alapból van  beépítve, illetve azokba a típusokba, melyekbe nincs, opcionálisan, utólag is beépíthető.

Hogyan kezelhetem a robotom funkcióit, beállításait?

A TechLine termékcsalád összes modellje Bluetooth-on keresztül csatlakoztatható okostelefonjához. Az interfész a TechLine Remote App segítségével kezelhető, amely lehetővé teszi fűnyírója beállításainak megadását vagy azok módosítását. Az alkalmazás lehetővé teszi a robot irányítását is az integrált joystick segítségével.

Az Applikáció mellett, a legjobban felszerelt robotok érintőképernyős kijelzővel rendelkeznek a funkciók kezeléséhez.

Mennyi áramot fogyaszt a robot újratöltése?

A robotok fogyasztása körülbelül 60 watt (mint egy villanykörte vagy egy okostelefon töltő). A fogyasztás nagyon alacsony, és érdemben nem befolyásolja a villanyszámlát.

Vásárlási útmutató

Hol tudok TechLine robot-t vásárolni?

A TechLine robotot hivatalos kereskedőktől vásárolhatja meg. Keresse fel a Kapcsolat menüpontot, hogy megtalálja a legközelebbi viszonteladót illetve telepítő partnert.

Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő robotot?

Az TechLine robot robotok széles választéka lehetővé teszi, hogy a kertjéhez megfelelő robotot válassza ki.

A pázsit mérete, a lejtők és a kertben lévő különböző nyírási területek kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe kell venni a robot kiválasztásakor. Ahhoz, hogy megtudja, melyik modell felel meg leginkább az Ön igényeinek, nézze meg a modelleknél a főbb jellemzőket vagy kérjen ingyenesen ajánlatot.Ha kétségei vannak a robot kiválasztásakor, minden kötelezettség nélkül forduljon a helyi hivatalos forgalmazóhoz. Keresse fel a Kapcsolat menüt, hogy megtalálja az Önhöz legközelebb esőt.

1000 négyzetméternél nagyobb kertek esetén mindig ajánlott szakemberhez fordulni.

Garancia és karbantartás

Milyen rutin karbantartást végezhetek magam a roboton?

A borítást száraz kendővel törölgesse meg, az alsó rész levegő fújással tisztíthatja. A töltőérintkezők csiszolópapírral tisztíthatók a rozsda megelőzése érdekében. Soha ne tisztítsa a robotot erős vízsugárral!

Igényel speciális karbantartást a TechLine robot?

Célszerű évente egyszer speciális karbantartást végezni (téli tároláskor) a fűnyírási szezon végén, a helyi hivatalos viszonteladónál.

Hány év garanciát vállal a TechLine robot?

A TechLine sorozat minden modelljére 3 év garancia vonatkozik. Az TechLine robot nagyobb modelljeire a garancia legfeljebb 6 évre ingyenesen meghosszabbítható. A garanciahosszabbítás érvényesítéséhez rendszeres téli karbantartást kell végezni, a szervizt regisztrálni kell a gyártói portálon, valamint gondoskodni kell a megfelelően kitöltött tanúsítványok kiállításáról és megőrzéséről.

Meghosszabbíthatom a garanciát a sorozat összes modelljére?

Igen, a garanciát legfeljebb négy évre meghosszabbíthatja minden 3 év garanciával rendelkező modellre, ha téli karbantartást végeztet egy hivatalos szervizben. A garancia meghosszabbításának költségeiről érdeklődjön a viszonteladónál.

Keresse minősített Techline kereskedőjét